Приветствую Вас Гість | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз

Поделиться

Категорії розділу
Мої файли [10]
Методичні матеріали [2]
Методичні рекомендації, програми
Інші матеріали [11]
Презентації, відео- та аудіоматеріали
Позакласні заходи з англійської мови [1]
ДПА-2015 [3]
Все для вчителя [9]
Розробки уроків, робочі зошити, підручники, аудіододатки до підручників тощо
Календарно-тематичне планування [8]
Фрагменти уроків для навчання різних видів мовленнєвої діяльності [7]
Учитель року 2016 [3]
Містяться матеріали, використані під час проведення конкурсу "Учитель року"
Лексико-граматичні тести [10]
Лексико-граматичні тести по різним класам

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 49

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Учитель року 2016

    Анкета учасника другого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»
    [ Викачати з сервера (18.5 Kb) ] 20.02.2016, 18:13
    Анкета
    учасника другого (обласного) туру
     всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»
    1.  
    Прізвище, ім’я, по батькові Скора Оксана Миколаївна
    1.  
    Дата народження 02.08.1991
    1.  
    Домашня адреса з поштовим індексом Чернігівська область, Новгород-Сіверський район, село Орлівка, вулиця Богдана Хмельницького 14, 16070
    1.  
    Мобільний телефон 0966979801
    1.  
    Електронна пошта oksanaskora@yandex.ru
    1.  
    Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом Чернігівськкий національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка, 2008, спеціальність – «Мова і література (англійська)»
    1.  
    Стаж роботи:                        загальний 2
                           педагогічний 2
    1.  
    Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту), телефон з кодом, електронна адреса Орлівський навчально-виховний комплекс, Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області, 0465835548; orlivka_nvk@ukr.net
    1.  
    Посада вчитель
    1.  
    Кваліфікаційна категорія спеціаліст
    1.  
    Звання  
    1.  
    Класи, в яких викладаєте 2,3,5,6,9,10
    1.  
    Посилання на власний Інтернет-ресурс oskora.ucoz.ua
    1.  
    Педагогічне кредо
    Учитель не той, хто вчить, а той, у кого вчаться.
    1.  
    Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
    (обсяг – до однієї сторінки)
    Пізнавальна діяльність на уроках англійської мови
    Важливою проблемою для педагогічної теорії та практики залишається питання урізноманітнення навчального процесу, активізації пізнавальної діяльності учнів, розширення сфери їх інтересів. Сучасним учням доступні найрізноманітніші джерела інформації, але часто саме наявність готової інформації сприяє розвитку пасивності. Зникає прагнення до пошуку, пізнання, творчості , тобто діяльності. Завдання вчителя – зацікавити учнів.
    Нові методи і технології дають змогу підвищити ефективність навчання іноземних мов. Одним із важливих методів активізації пізнавальної діяльності учнів є метод проектів. Сутність проектної методики полягає в тому, що ціль занять і способи її досягнення повинні визначатися власне учнем на основі його інтересів, потреб, мотивів, здібностей. Внаслідок цього змінюється традиційна схема взаємодії учитель-учнів, суб’єкт-об’єкт на схему партнерства суб’єкт-суб’єкт.
    Дидактична гра на уроках англійської мови є дуже ефективним засобом навчання. Вона активізує діяльність учнів, вони захоплюються елементом змагання. Основне завдання полягає в тому, щоб правильно організувати гру, підібрати її відповідно до завдань уроку, до теми та рівня можливостей і знань учнів.
    Як показує практика, використання інформаційних технологій на уроках англійської мови значно підвищує інтенсивність навчального процесу. При комп’ютерному навчанні засвоюється набагато більша кількість матеріалу, чим це робилося за той самий час в умовах традиційного навчання.
    Одним із компонентів підвищення мотивації, я як наслідок активізації пізнавальної діяльності учнів є використання Інтернету. Інтернет природно вписується в життя учнів і є одним з найефективніших засобів, що допомагають урізноманітнити процес навчання.
    Таким чином, найбільш доцільними методами активізації навчально-пізнавальної діяльності є дискусія, дидактичні ігри, метод проектів та використання мультимедійних технологій та Інтернету. Варто зазначити, що не слід забувати про традиційні методи навчання, адже в сукупності вони покликані вирішувати основне завдання сучасної школи: навчити дитину вчитися, мислити і спілкуватися.
    1.  
    Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»
    (у формі есе обсягом до однієї сторінки)
    Більшість людей улаштована так, що все життя прагне пізнавати, вчитися, розвиватись та розкривати нові сторони своєї особистості. Отримуючи нові знання і досягаючи вищих щаблів розвитку, кожна людина свідомо або мимоволі передає свої знання іншим. Проте існує особлива категорія людей, які свідомо обрали шлях професійної передачі знань і досвіду, накопичених людством. Це – педагоги. Із задоволенням відношу себе до цієї групи суспільства і намагаюся відповідати високому званню вчителя.
    В наш час популярною є думка про те, що школа – це не належне місце роботи, тим паче для молодих і активних особистостей. Не можу погодитися з такою точкою зору. Школа – це не місце для випадкових людей, які не відчувають себе педагогами, готовими вкладати душу в свою роботу.
    Я не випадково обрала професію вчителя. Для мене прикладом стали шкільні вчителі, які робили все можливе, щоб кожен з нас отримав якісну освіту, надихали, вселяли віру в успіх, підтримували в моменти невдач і розчарувань. В своїй діяльності також керуюсь такими принципами. Уроки організовую так, щоб підтримувати стійкий інтерес до предмета, бажання пізнавати нове. Я намагаюся створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність та значущість.
    Хоч я лише починаю свою педагогічну діяльність, але збагнула, що основне завдання вчителя – підготувати дитину до життя і роботи в сучасному суспільстві, навчити використовувати набуті знання, вміння, досвід у своєму житті та для розбудови держави.
    Я переконана, що вчитель ХХІ століття це той, хто в першу чергу вміє знаходити спільну мову зі своїми учнями. Крім того, вчитель повинен йти в ногу з часом, бути різнобічною людиною, не обмежуватися лише сферою свого предмета. Вчити дітей і одночасно вчитися самому, щоб нове покоління відчувало в мені  людину, яка  живе їх інтересами.
     
    Даю згоду на внесення інформації до бази даних та публікацію матеріалів                   у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням
    «18» грудня  2015р.                                О.М. Скора
     /____________ /
    Категорія: Учитель року 2016 | Додав: oksanamykolaivna
    Переглядів: 693 | Завантажень: 10 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar