Приветствую Вас Гість | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз

Поделиться

Категорії розділу
Мої файли [10]
Методичні матеріали [2]
Методичні рекомендації, програми
Інші матеріали [11]
Презентації, відео- та аудіоматеріали
Позакласні заходи з англійської мови [1]
ДПА-2015 [3]
Все для вчителя [9]
Розробки уроків, робочі зошити, підручники, аудіододатки до підручників тощо
Календарно-тематичне планування [8]
Фрагменти уроків для навчання різних видів мовленнєвої діяльності [7]
Учитель року 2016 [3]
Містяться матеріали, використані під час проведення конкурсу "Учитель року"
Лексико-граматичні тести [10]
Лексико-граматичні тести по різним класам

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 49

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Мої файли

    Розробка уроку з англійської мови на тему Мої дідусь та бабуся. Запитання Who is this?
    [ Викачати з сервера (16.7 Kb) ] 25.10.2015, 12:11
    Урок 13
    Тема: Мої дідусь та бабуся. Запитання Who is this?
    Мета:
    1) навчальна: повторити й активізувати ЛО теми;
                            ознайомити з новими ЛО та закріпити їх вживання в усному
                            мовленні;
                            навчати вживати запитання Who is this?;
                            продовжувати формувати навички діалогічного мовлення;
                            навчати читання;
    2) розвивальна: розвивати навички письма;
                               розвивати пам'ять та увагу;
    3) виховна: виховувати любов та повагу до членів своєї родини
    Обладнання: підручник, робочий зошит, картки із завданнями для індивідуальної  
                          та груповї роботи, фотографії родин
    Хід уроку:
    І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
    1. Привітання. Повідомлення теми та мети уроку (слово вчителя)
    Hello, pupils! Sit down, please!
    Ми продовжуємо розмовляти про наші родини. Сьогодні на уроці ми вивчимо нові слова, будемо розігрувати діалоги та грати в ігри. Ми будемо тренуватись читати і писати.
    2. Перевірка домашнього завдання
    1) РЗ Впр. 2 с.18 (Двоє учнів читають слова, поєднані з відповідними звуками за завданням вправи)
                         i [  ]                                                  e [e]
                 six, big, sit, his                             ten, pen, seven, red
    2) РЗ Впр. 3 с.18 (Учитель підходить до кожного учня й перевіряє правильність і охайність написання слів)
    3. Уведення і іншомовну атмосферу
    Гра «Назви ім’я» (Клас об’єднується в дві групи. Учитель розкладає картки на столі буквами донизу. Учні з кожної команди ланцюжком підходять до столу, беруть по одній картці, називають літеру, написану на ній, та англійське ім’я з вивчених раніше, яке починається з цієї літери. За кожну правильну відповідь надається один бал. Якщо член команди не може пригадати відповідне ім’я, його мають назвати суперники. Перемагає команда, яка отримає більше балів).
    B A T D P S
    N L K R M V
     
    ІІ. Основна частина уроку
    1. Активізація ЛО теми
    1) Гра “Yes/No”  (Учитель показує учням картки із зображенням членів родини та ставить запитання типу Is at a mother/father/brother/sister/grandmother/grandfather? Учні повинні погодитися з правильними твердженнями та виправити неправильні)
    2) Гра «Увага!» (Учитель вивішує на дошку на дошку малюнки із зображенням членів родини. Учитель пропонує учням заплющити очі й знімає оудну з карток з дошки. Учні розплющують очі, дивляться на дошку й визначають, якої картки не вистачає)
    2. Розвиток умінь мовлення
    1) Впр. 3 с.26 (Учитель вказує на перший малюнок та читає речення до нього. Учні повторюють по 2-3 рази. Потім учитель вказує на інші малюнки та ставить подібні запитання, учні ланцюжком відповідають)
    2) Учитель пропонує одному з учнів вийти до дошки з фотографією його родини. Учитель ставить запитання, вказує на людей, зображених на фотографіях
    3) Робота в парах (Учні по двоє виходять до дошки з фотографіями родин. Вони по черзі ставлять один одному запитання, щодо членів родини, зображених на фотографіях та відповідають на них)
    3. Фізкультхвилинка (Учитель нагадує, що його команди мають виконувати ті, до кого він звертається: хлопчики, якщо він каже слово boys, або дівчатка, якщо він каже слово girls).
    Stand up, boys!
    Turn around, boys!
    Stand up, girls!
    Jump, girls!
    Clap your hands, boys!
    Sit down, boys!
    Swim, girls!
    Sit down, girls!
    4. Навчання читання
    Впр. 5 с.27 (Перед початком виконання завдання учитель звертає увагу учнів на літеру Uu та вимову звука [  ], що їй відповідає. Учитель читає слова та речення вправи по 2-3 рази, учні читають за ним. Потім діти читають слова й речення вправи самостійно ланцюжком)
    5. Письмо
    Гра «Напиши слово» (Учитель розкладає картки на столі словами донизу. Учні ланцюжком виходять до дошки, беруть по одній картці та буквах диктують слова. Решта учнів записують слова у зошити. Учень, який першим правильно прочитає слово, виходить наступним до дошки)
    bag red pen doll
    box stand sit can
     
    ІІІ. Заключна частина уроку
    1. Підведення підсумків уроку (бесіда)
    - Які слова ми повторили?
    - Яке питання навчилися ставити?
    - Чи сподобався вам урок,
    2. Д.з. РЗ Впр. 1 с.19 (скласти слова з літер )
               РЗ Впр.2 с.19 (обвести слова із вказаними звуками)
               *принести фотографію своєї родини
    Категорія: Мої файли | Додав: oksanamykolaivna
    Переглядів: 1227 | Завантажень: 45 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar