Приветствую Вас Гість | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз

Поделиться

Категорії розділу
Мої файли [10]
Методичні матеріали [2]
Методичні рекомендації, програми
Інші матеріали [11]
Презентації, відео- та аудіоматеріали
Позакласні заходи з англійської мови [1]
ДПА-2015 [3]
Все для вчителя [9]
Розробки уроків, робочі зошити, підручники, аудіододатки до підручників тощо
Календарно-тематичне планування [8]
Фрагменти уроків для навчання різних видів мовленнєвої діяльності [7]
Учитель року 2016 [3]
Містяться матеріали, використані під час проведення конкурсу "Учитель року"
Лексико-граматичні тести [10]
Лексико-граматичні тести по різним класам

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 49

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Мої файли

    Розробка уроку з англійської мови
    [ Викачати з сервера (1.70 Mb) ] 08.02.2015, 10:13
    Мета: 1) навчальна: повторити й активізувати лексичний матеріал теми; ознайомити з новими ЛО та закріпити їх вживання в усному мовленні; повторити і закріпити правила вживання іменників у множині та форм однини і множини дієслова; ознайомити з читанням буквосполучень ee, ea; практикувати в аудіюванні; 2) розвивальна: розвивати навички письма; розвивати комунікативні вміння учнів; розвивати пам'ять та увагу; 3) виховна: виховувати повагу до родинних традицій. Обладнання: підручник, робочий зошит, ноутбук, інтерактивна дошка, картка №1 (для фонетичної зарядки), презентація до уроку Хід уроку: І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення 1. Привітання T: Good morning, pupils! Ps: Good morning, teacher! T: How are you today? Ps: Fine, thanks. 2. Повідомлення теми та мети уроку T: Сьогодні ми поговоримо про речі, без яких неможливо святкувати Різдво. Ви вивчите нові слова, дізнаєтесь багато нового, будете виконувати різні вправи, грати в ігри, читати й писати. 3. Уведення в іншомовну атмосферу Гра “Pairs” Кожен учень отримує набір карток зі звуками та із словами. Їм необхідно утворити пари зі звуків та слів. Потім учні ланцюжком читають слова і називають звуки, які їм відповідають. ІІ. Основна частина уроку 1. Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу 1) Ознайомлення з новими лексичними одиницями Слайд 2.(Учні дивляться на малюнок і називають слово українською мовою. Вчитель називає слово англійською, учні повторюють.Потім учні складають словосполучення з новими словами. Наприклад, щасливий Санта – happy Santa Claus, сумний Санта – sad Santa Claus тощо. Слайд 3. (Учні дивляться на малюнки і намагаються здогадатись, що вони означають на українській мові. Вчитель називає слова англійською, учні повторюють. Потім учні складають словосполучення з новим словом. Наприклад, велика різдвяна декорація – big Christmas decoration, маленька різдвяна декорація – small Christmas decoration. Слайд 4. (Учні дивляться на малюнок і називають слово українською мовою. Вчитель називає слово англійською, учні повторюють. Потім учні складають словосполучення з новим словом. Наприклад, гарний дзвіночок – nice bell, жовтий дзвіночок – yellow bell. Слайд 5. (Учні дивляться на малюнок і називають його українською мовою. Вчитель називає слово англійською, учні повторюють. Потім учні складають словосполучення з новим словом. Наприклад, блакитна різдвяна іграшка – blue Christmas ball, жовта різдвяна іграшка – yellow Christmas ball. Слайд 6. (Учні дивляться на малюнок і називають його українською мовою. Вчитель називає слово англійською, учні повторюють. 2) Відпрацювання нових лексичних одиниць (Слайд 7) Впр. 1 с.56 (Учні слухають аудіозапис, разом з вчителем вказують на відповідний малюнок та повторюють. Учні слухають аудіозапис вдруге, повторюють кожне слово, вказуючи на відповідний малюнок у підручнику без допомоги вчителя та повторюють) 2. Розвиток умінь мовлення 1) Впр. 2 с.56 (Учитель вимовляє фрази до малюнка вправи. Учні повторюють по два-три рази і перекладають рідною мовою. Потім учитель пропонує дітям продовжити речення, подані у вправі. Він читає їх (не до кінця), учні ланцюжком доповнюють. Після цього учні у групах по троє по черзі інсценують розмову дітей) 2) Впр. 3 с.57 (Учні описують малюнок, деякі слова називають англійською. Речення починають зі слів I can see …children (box, table, Christmas tree, ball) 3. Фізкультхвилинка (Слайд 8) Учні виконують дії за словами пісні та відео. IV. Навчання читання Впр. 4 с.57 (Слайд 9) Т: Сьогодні ми навчимося читати англійські слова із буквосполученнями «ее» та «еа» (слова на дошці).Look and read the words with letters «ее» all together (указує на слово «tree»). - Які звуки передають буквосполучення «ее» у цьому слові? (Учні відповідають). Правильно, звук [і:]. Look and read the words with letters «еа» (указує на слово «teacher»). - Які звуки передають буквосполучення «еа» у слові «teacher»? (Учні відповідають). Правильно, також звук [і:]. Як вам уже відомо, звук [і:], позначають таким транскрипційним знаком, (показує на транскрипційний знак[і:]). - Щоб правильно вимовити цей звук, усміхніться і протяжно промовте український звук [і]. Repeat after me [і: і: і:] (учні повторюють). - Work in pairs. The group one reads the words with «ее». The group two reads the words with «еа». (Учні читають слова в групах). Well done! And now follow and read the sentences. - У яких словах у цих реченнях ви чули звук [і:]? (Учні хором читають лише слова зі звуком[і:] в реченнях). - Пограємося у перекладачів (Слайд 10). Я кажу вам речення українською, а ви читаєте його англійською. Let’s start! Вона велика та зелена. (It is big and green). V. Розвиток навичок письма РЗ Впр. 1 с.29 Teacher: Open your workbooks at page two and nine. Task one. Read the task. (Учні читають завдання). Що слід зробити в завданні? (Написати речення).Kate, read the sentence. (Учень читає речення).Well done! Let’s do the task. (Учні виконують завдання). T: Look at task two. Read the task. (Учні читають завдання).Що слід зробити в завданні? (Назвати предмети на малюнку).Trace the pictures. (Учні наводять зображення).Well done! Point to number one. What is this? P1: This is a bell. (Аналогічно учитель перевіряє решту завдання.) ІІІ. Заключна частина уроку 1. Підведення підсумків уроку (заключна бесіда з учнями) - Did you like the lesson? - What task did you like the most? - What have you learned today? 2. Домашнє завдання РЗ Впр. 3 с.29, Впр. 4 с.56 (навчитись читати у швидкому темпі) 3. Закінчення уроку Teacher: The lesson is over. Stand up, please. Goodbye, pupils Ps: Goodbye, teacher.
    Категорія: Мої файли | Додав: oksanamykolaivna
    Переглядів: 1039 | Завантажень: 30 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar