Мета:
1) навчальна: повторити й активізувати лексичний матеріал теми;
ознайомити з новими ЛО та закріпити їх вживання в усному
мовленні;
повторити і закріпити правила вживання іменників у множині
та форм однини і множини дієслова;
ознайомити з читанням буквосполучень ee, ea;
практикувати в аудіюванні;
2) розвивальна: розвивати навички письма;
розвивати комунікативні вміння учнів;
розвивати пам'ять та увагу;
3) виховна: виховувати повагу до родинних традицій.
Обладнання: підручник, робочий зошит, ноутбук, інтерактивна дошка, картка №1 (для фонетичної зарядки), презентація до уроку
Хід уроку:
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання
T: Good morning, pupils!
Ps: Good morning, teacher!
T: How are you today?
Ps: Fine, thanks.
2. Повідомлення теми та мети уроку
T: Сьогодні ми поговоримо про речі, без яких неможливо святкувати Різдво. Ви вивчите нові слова, дізнаєтесь багато нового, будете виконувати різні вправи, грати в ігри, читати й писати.
3. Уведення в іншомовну атмосферу
Гра “Pairs”
Кожен учень отримує набір карток зі звуками та із словами. Їм необхідно утворити пари зі звуків та слів. Потім учні ланцюжком читають слова і називають звуки, які їм відповідають.
ІІ. Основна частина уроку
1. Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу
1) Ознайомлення з новими лексичними одиницями
Слайд 2.(Учні дивляться на малюнок і називають слово українською мовою. Вчитель називає слово англійською, учні повторюють.Потім учні складають словосполучення з новими словами. Наприклад, щасливий Санта – happy Santa Claus,
сумний Санта – sad Santa Claus тощо.
Слайд 3. (Учні дивляться на малюнки і намагаються здогадатись, що вони означають на українській мові. Вчитель називає слова англійською, учні повторюють. Потім учні складають словосполучення з новим словом. Наприклад,
велика різдвяна декорація – big Christmas decoration, маленька
різдвяна декорація – small Christmas decoration.
Слайд 4. (Учні дивляться на малюнок і називають слово українською мовою. Вчитель називає слово англійською, учні повторюють. Потім учні складають словосполучення з новим словом. Наприклад, гарний дзвіночок – nice bell, жовтий
дзвіночок – yellow bell.
Слайд 5. (Учні дивляться на малюнок і називають його
українською мовою. Вчитель називає слово англійською,
учні повторюють. Потім учні складають словосполучення з
новим словом. Наприклад, блакитна різдвяна іграшка – blue
Christmas ball, жовта різдвяна іграшка – yellow Christmas ball.
Слайд 6. (Учні дивляться на малюнок і називають його
українською мовою. Вчитель називає слово англійською,
учні повторюють.
2) Відпрацювання нових лексичних одиниць (Слайд 7)
Впр. 1 с.56 (Учні слухають аудіозапис, разом з вчителем вказують на відповідний малюнок та повторюють. Учні слухають аудіозапис вдруге, повторюють кожне слово, вказуючи на відповідний малюнок у підручнику без допомоги вчителя та повторюють)
2. Розвиток умінь мовлення
1) Впр. 2 с.56 (Учитель вимовляє фрази до малюнка вправи. Учні повторюють по два-три рази і перекладають рідною мовою. Потім учитель пропонує дітям продовжити речення, подані у вправі. Він читає їх (не до кінця), учні ланцюжком доповнюють. Після цього учні у групах по троє по черзі інсценують розмову дітей)
2) Впр. 3 с.57 (Учні описують малюнок, деякі слова називають англійською. Речення починають зі слів I can see …children (box, table, Christmas tree, ball)
3. Фізкультхвилинка (Слайд 8)
Учні виконують дії за словами пісні та відео.
IV. Навчання читання
Впр. 4 с.57 (Слайд 9)
Т: Сьогодні ми навчимося читати англійські слова із буквосполученнями «ее» та «еа» (слова на дошці).Look and read the words with letters «ее» all together (указує на слово «tree»).
- Які звуки передають буквосполучення «ее» у цьому слові? (Учні відповідають). Правильно, звук [і:]. Look and read the words with letters «еа» (указує на слово «teacher»).
- Які звуки передають буквосполучення «еа» у слові «teacher»? (Учні відповідають). Правильно, також звук [і:]. Як вам уже відомо, звук [і:], позначають таким транскрипційним знаком, (показує на транскрипційний знак[і:]).
- Щоб правильно вимовити цей звук, усміхніться і протяжно промовте український звук [і]. Repeat after me [і: і: і:] (учні повторюють).
- Work in pairs. The group one reads the words with «ее». The group two reads the words with «еа». (Учні читають слова в групах).
Well done! And now follow and read the sentences.
- У яких словах у цих реченнях ви чули звук [і:]? (Учні хором читають лише слова зі звуком[і:] в реченнях).
- Пограємося у перекладачів (Слайд 10). Я кажу вам речення українською, а ви читаєте його англійською. Let’s start! Вона велика та зелена. (It is big and green).
V. Розвиток навичок письма РЗ Впр. 1 с.29
Teacher: Open your workbooks at page two and nine. Task one. Read the task. (Учні читають завдання). Що слід зробити в завданні? (Написати речення).Kate, read the sentence. (Учень читає речення).Well done! Let’s do the task. (Учні виконують завдання).
T: Look at task two. Read the task. (Учні читають завдання).Що слід зробити в завданні? (Назвати предмети на малюнку).Trace the pictures. (Учні наводять зображення).Well done! Point to number one. What is this?
P1: This is a bell. (Аналогічно учитель перевіряє решту завдання.)
ІІІ. Заключна частина уроку
1. Підведення підсумків уроку (заключна бесіда з учнями)
- Did you like the lesson?
- What task did you like the most?
- What have you learned today?
2. Домашнє завдання
РЗ Впр. 3 с.29, Впр. 4 с.56 (навчитись читати у швидкому темпі)
3. Закінчення уроку
Teacher: The lesson is over. Stand up, please. Goodbye, pupils
Ps: Goodbye, teacher.