Приветствую Вас Гість | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз

Поделиться

Категорії розділу
Мої файли [10]
Методичні матеріали [2]
Методичні рекомендації, програми
Інші матеріали [11]
Презентації, відео- та аудіоматеріали
Позакласні заходи з англійської мови [1]
ДПА-2015 [3]
Все для вчителя [9]
Розробки уроків, робочі зошити, підручники, аудіододатки до підручників тощо
Календарно-тематичне планування [8]
Фрагменти уроків для навчання різних видів мовленнєвої діяльності [7]
Учитель року 2016 [3]
Містяться матеріали, використані під час проведення конкурсу "Учитель року"
Лексико-граматичні тести [10]
Лексико-граматичні тести по різним класам

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 49

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Календарно-тематичне планування

    Календарно-тематичне планування 10 клас ІІ семестр
    [ Викачати з сервера (34.2 Kb) ] 08.01.2016, 13:04
    Календарне планування з англійської мови 10 клас ІІ семестр
    (57 год., 3 год. на тиждень)
    Підтема Граматика Лексика Читання Говоріння Письмо Аудіюв. Дата Прим.
    Тема 5: Наука і технічний прогрес (13 год)
    49. Сучасні засоби комунікації і технології в нашому житті. Ознайомлення з новими ЛО Фразові дієслова an access, an attachment, a data, a device, hardware, input, output, software, a website, online, to surf, an icon, a device, to
    delete
    Впр.2-5 с.72-74 Впр. 1b c.72 Впр.1а с.72      
    50. Комп’ютер та його складові. Твоє ставлення до комп’ютера. Формування лексичних навичок     Впр. 5 с.74 Впр. 8,9 с.75 Впр. 6 с.75      
    51. Комп’ютерні технології. Формування лексичних навичок Фразові дієслова a directory, to click, a blog, a wikipedia Впр. 1-3 с.76          
    52. Фразові дієслова. Формування граматичних навичок Фразові дієслова to scroll up/ down, hack into, to log off/out, to back up, to pick email, to zoom in/out, to print out
     
     
    Впр.1а с.77   Впр. 1b с.77, 2 с.78      
    53. Фразові дієслова. Удосконалення граматичних навичок Фразові дієслова       Впр. 3,4 с.78      
    54. Всесвітня мережа Інтернет. Формування навичок аудіювання Фразові дієслова to chat online, a web browser, to search out information, to compress files, a service provider, to get connected, a superhighway, a link   Впр. 1,2,5 с.79   Впр. 3,4 с.79    
    55. Улюблені сайти підлітків. Формування навичок говоріння Фразові дієслова a website, a hypertext, a cyber cafe, a hacker, a network Впр.1а с.80 Впр. 1b с.80, 3 с.81 Впр. 2 с.81      
    56. Інтернет-кафе. Розвиток навичок читання і письма Фразові дієслова ЛО теми Впр. 1,2 с.82, 4 с.83 Впр. 4 с.13
     
           
    57. Спілкування через Інтернет. Веб-сайти  для молоді. Розвиток навичогїк говоріння Фразові дієслова ЛО теми   Впр 6,7b
    с. 84, 8 с.85
    Впр. 7а с.84      
    58. Електронний лист. Електронна адреса. Розвиток навичок письма     Впр. 2, 4 с.86-87 Впр 1 с. 86, 3
    с. 87
           
    59. Стилі написання електронного листа. Розвиток навичок письма
     
     
      ЛО теми Впр. 5,6 с.88-89   Впр. 7 с.89      
    60. Повторення теми «Наука і технічний прогрес» Фразові дієслова
    Впр. 2 с.90
    ЛО теми
    Впр. 1 с.90
      Впр. 3 с.90 Впр. 4 с.91 Впр. 3 с.90    
    61. Лексико-граматичний тест з теми «Наука і технічний прогрес»                
    Тема 6: Природні катаклізми та їхні наслідки (12 год)
    62. Природні катаклізми як явище в природі. Ознайомлення з новими ЛО Повторення часових форм дієслова an avalanche,
    a drought,
    a typhoon,
    a volcano,
    an eruption,
    a flood,
    a tsunami,
    an earthquake
    a tornado,
    a famine,
    a disaster,
    a hazard,
    a heat wave,
    hailstorms,
          a blizzard,
    a hurricane,
    a landslide,
    a frequency,
    a threat,
    a cause,
    a reason,
    resistant,
    to respond,
    to occur,
                to  damage
    a sandstorm,
    a tidal wave,
    to affect,
    to reduce,
    to destroy,
    to occur,
    an accident,
    to threaten,
    to provoke,
              a catastrophe
    Впр. 1-3 с.93-94 Впр. 4 с.94-95        
    63. Види природних катаклізмів. Формування лексичних навичок Повторення часових форм дієслова   Впр. 6 с.96 Впр. 5 с.95-96      
    64. Можливість прогнозування природних катастроф. Формування лексичних навичок Повторення часових форм дієслова     Впр. 1-3 с.97      
    65. Вплив людини на життя планети. Повторення граматики Умовні речення другого типу Впр. 1,2 с.98 Впр. 3,4 с.98        
    66. Правила безпеки під час землетрусу та інших лих. Розвиток навичок аудіювання   ЛО уроку Впр. 4 с.99   Впр. 1 с.99 Впр. 2,3,5 с.99    
    67. Природні катаклізми в Україні. Основні правила безпеки. Формування навичок говоріння   ЛО уроку Впр. 3 с.100 Впр. 1,2,4 с.100        
    68. Проблеми навколишнього середовища. Допоможи врятувати наше довкілля. Розвиток навичок читання і письма Умовні речення другого типу ЛО уроку Впр. 2а с.101, 3 с.102 Впр. 1 с.101 Впр. 2b с.101      
    69. Причини природних катаклізмів. Розвиток навичок говоріння   ЛО уроку Впр. 4а с.103, 7 с.104 Впр. 4b с.103, 5,6,7 с.104        
    70. Етапи написання творчої роботи. Розвиток навичок письма   ЛО теми Впр. 1,2 с.105-106 Впр. 3b с.106 Впр. 3а с.106      
    71. Написання замітки в газету. Розвиток навичок пписьма   ЛО теми     Впр. 4-7 с.106-107      
    72. Повторення теми «Природні катаклізми та їхні наслідки» Умовні речення другого типу
    Впр. 1 с.108
    ЛО теми
    Впр. 2 с.108
    Впр. 4 с.109     Впр. 3 с.109    
    73. Лексико-граматичний тест з теми «Природні катаклізми та їхні наслідки»                
    Тема 7: Світ живопису (13 год)
    74. Розвиток живопису в Україні. Жанри живопису. Ознайомлення з новими ЛО   to depict.
    to devote,
    to propagate,
    to represent,
    to inspire,
    to influence,
    to refer, a
    master, a
    portrait, an
    icon, a fresco,
    distinguished,
    prominent,
    outstanding,
    brilliant,
    representative,
              pastoral, rural,
    landscape,
    seascape,
    still-life,
    battle scene,
    water colours,
    to capture,
    to portray,
    a trend,
    baroque,
    to reflect,
    a sitter, folk,
    abstraction,
    avant-garde,
            classicism, futurism, impressionism, realism
    an exhibition, unique,
    to highlight,
    to avoid,
    to recognise
    Впр. 4 с.110-111 Впр. 1,2,3 с.110        
    75. Відомі українські та англійські художники. Формування лексичних навичок   Впр. 5 с.112 Впр. 7 с.113 Впр. 6 с.113      
    76. Основні стилі, жанри, напрями живопису. Формування лексичних навичок   Впр. 2 с.114 Впр. 3 с.115 Впр. 1 с.114      
    77. Минулий доконаний час. Формування граматичних навичок Минулий доконаний час Впр. 2 с.116   Впр. 1,3 с.116      
    78. Минулий доконаний тривалий час. Удосконалення граматичних навичок Минулий доконаний тривалий час Впр. 4 с.117   Впр. 5,6 с.117      
    79. Відвідування музеїв, галерей, виставок. Розвиток навичок аудіювання   ЛО уроку Впр. 5 с.119 Впр. 1,2 с.118   Впр. 3,4 с.118    
    80. Путівник по Києву: відомі музеї. Розвиток навичок говоріння   ЛО уроку Впр. 2 с.120 Впр. 1 с.120, 4 с.121-122 Впр. 3 с.120-121      
    81. Відомі англійські художники. Формування навичок читання і письма Минулий доконаний час
    Минулий доконаний тривалий час
    ЛО уроку   Впр. 4 с.124 Впр. 1,2,3 с.123-124      
    82. Художні галереї Лондона. Розвиток навичок говоріння   ЛО теми Впр. 8,9 с.125-126 Впр. 6,7 с.125 Впр. 5 с.125      
    83. Базові структурні частини есе. Розвиток навичок письма   ЛО теми Впр. 1,2,3 с.127-128 Впр. 1 с.127        
    84. Структура есе. Основні принципи написання есе. Розвиток навичок письма
     
      ЛО теми Впр. 5,6а с.128-129 Впр. 4 с.129, 6b,c,d с.130 Впр. 7 с.130      
    85. Повторення теми «Світ живопису» Минулий доконаний час
    Минулий доконаний тривалий час
    Впр. 1 с.131
    ЛО теми
    Впр. 2 с.131
    Впр. 4 с.133   Впр. 4 с.133 Впр. 3 с.132    
    86. Лексико-граматичний тест з теми «Світ живопису»                
    Тема 8: Дозвілля і спорт (12 год)
    87. Спорт та дозвілля. Ознайомлення з новими ЛО   a cricket, an injury, jogging, riding, sailing, a sport event, to kick, be in the open, to stay fit, a load of rubbish, an achievement, a coach, a contest, a participant, a referee, to achieve, to draw, to hit, to lose, to score, to play draughts, ski
    slope, a coach, a referee
    a league, to determine, to attend a game, associated football, rugby
    tobogganing, a disgrace, an opposition, a pitch, a promotion, to oppose, to promote, to tackle, to get injured
    Впр. 3,4 с.134-136 Впр. 2 с.134 Впр. 1 с.134      
    88. Різні види спорту. Формування лексичних навичок   Впр. 6 с.136 Впр. 7 с.136 Впр. 5 с.136      
    89. Спортивні заняття у нашій школі. Спортивні клуби. Формування лексичних навичок   Впр. 5 с.137 Впр. 1-3 с.137 Впр. 4 с.137      
    90. Повторення часових форм дієслова Минулі часи дієслова.
    Майбутні часи дієслова
    Впр. 1 с.138, 4 с.139   Впр. 2,3 с.138, 5,6 с.139      
    91. Спорт у Великій Британії та США. Розвиток навичок аудіювання   ЛО уроку   Впр. 2,3 с.141, 6,8с.142 Впр. 1 с.140, 7 с.141 Впр. 4,5 с.140    
    92. Види спорту. Спортивні події. Розвиток навичок говоріння   ЛО уроку Впр. 2 с.142-143 Впр. 1 с.142, 3-5 с.143        
    93. Найпопулярніші види спорту. Спорт для жінок та чоловіків. Розвиток навичок читання та письма Минулі часи дієслова ЛО уроку Впр. 4,5 с.144-145 Впр. 1 с.144 Впр. 2,3 с.144      
    94. Спортивні вподобання різних членів родини. Розвиток навичок говоріння   ЛО уроку   Впр. 6-8 с.146        
    95. Порядок вираження власних думок, поглядів та висновків на письмі. Розвиток навичок письма   ЛО уроку Впр. 1,2 с.147 Впр. 4 с.148 Впр. 3 с.147, 5 с.148      
    96. Написання есе «Спорт у житті людей».
    Розвиток навичок письма
      ЛО уроку Впр. 6,7 с.148-149   Впр. 8 с.149      
    97. Повторення теми «Дозвілля і спорт» Часи дієслова
    Впр. 2 с.150
    ЛО теми
    Впр. 1 с.150
    Впр. 4 с.151-152     Впр. 3 с.150    
    98. Лексико-граматичний тест з теми «Дозвілля і спорт»                
    99. Контроль аудіювання                
    100. Контроль читання                
    101. Контроль письма                
    102. Контроль говоріння                
    103. Виконання лексичних і граматичних вправ.                
    104. Узагальнювально-підсумковий урок                
    105. Підсумковий урок                
     
     
    Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: oksanamykolaivna
    Переглядів: 1556 | Завантажень: 44 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar