№ |
Підтема |
Граматика |
Лексика |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
Аудіюв. |
Дата |
Прим. |
Тема 1: Повторення. Молодіжна культура (16 год) |
1. |
Літні канікули. Минулі часи |
Минулий неозначений, минулий доконаний, минулий тривалий час |
ЛО теми
РЗ Впр. 2 с.2 |
Впр. 1 с.4
РЗ Впр. 3 с.2 |
Впр. 2 с.5-6
РЗ Впр. 1 с.1 |
РЗ Впр. 4 с.2 |
Впр. 1 с.4 |
|
|
2. |
Знайомство, смаки й уподобання |
|
ЛО теми
РЗ Впр. 1, 2 с.3 |
Впр. 1 с.7, 2 с.8 |
Впр. 3 с.8 |
|
|
|
|
3. |
Мої друзі. Написання неофіційного листа |
|
РЗ Впр.3-5 с.4 |
Впр. 4 с.9 |
Впр. 4 с.9 |
Впр. 5 с.9 |
|
|
|
4. |
Вивчення англійської мови. Європейські мовні стандарти |
|
ЛО теми |
Впр. 1, 2 с.10
РЗ Впр. 2 с.5 |
Впр. 4 с.12-13
РЗ Впр. 1,3 с.5 |
|
Впр. 1 с.10 |
|
|
5. |
Активний відпочинок. Формування лексичних навичок |
Герундій
РЗ Впр. 3 с.6-7 |
ЛО уроку
РЗ Впр. 1 с.6 |
Впр. 1 с.14, 2 с.16 |
РЗ Впр. 2 с.6 |
|
Текст “Summer Fun” |
|
|
6. |
Інтереси молоді. Засвоєння нової лексики |
|
ЛО теми
Гра “Associate that!” |
Впр. 3 с.16 |
Впр. 4 с.17 |
Project Work |
Текст “Unique Hobbies of 10 World Celebrities” |
|
|
7. |
Повторення граматики |
Герундій Впр. 1 с.18, 2, 3 с.19, 6 с.20
РЗ Впр. 1-3 с.7-8
|
ЛО теми |
Впр. 1 с.21-23 |
Впр. 5, 7, 8 с. 20
РЗ Впр. 3 с.8 |
|
|
|
|
8. |
Молодіжна культура. Розвиток навичок читання |
|
ЛО теми
РЗ Впр. 1,2 с.9-10
|
Впр. 2, 3 с.21 |
Впр. 1 с.21 |
Завдання на картках |
|
|
|
9. |
Течії молодіжної культури. Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
ЛО теми
РЗ Впр. 3 с.10 |
Текст “A Youth Subculture”
|
Впр. 5, 6 с.24 |
|
|
|
|
10. |
Молодіжна мода. Складання діалогу |
|
ЛО уроку
Впр. 2а,б с.26
РЗ Впр. 1 с.11 |
Впр. 1 с.25
РЗ Впр. 2 с.12 |
Завдання на картках |
|
Текст “How to find your look” |
|
|
11. |
Молодіжні вподобання |
|
ЛО теми
Впр. 5 с.27 |
Завдання на картках |
Впр. 3, 4, 6 с.27
Завдання на картках |
|
|
|
|
12. |
Позакласні заходи. Розвиток навичок аудіювання |
|
ЛО теми
Впр. 3 с.29, 4 с.30
Завдання на картках
РЗ Впр. 1 с.12 |
Завдання на картках
РЗ Впр. 2 с.13 |
|
Впр. 5 с.30 |
Впр. 1, 2 с.28 |
|
|
13. |
Підлітки різних країн. Розвиток навичок читання |
|
ЛО уроку
Впр. 2-4а с33, 5 с.34
РЗ Впр. 1 с.13 |
Впр. 1 с.31
Завдання на картках
РЗ Впр. 3 с.14 |
Впр. 4б с.33
Завдання на картках
РЗ Впр. 2 с.14 |
|
|
|
|
14. |
Значення музики в житті підлітків. |
|
ЛО уроку
РЗ Впр. 1 с.16 |
Завдання на картках
РЗ Впр. 5 с.18 |
Впр. 1 с.35, 4 с.36, 5 с.37
РЗ Впр. 2 с.17 |
РЗ Впр. 2, 4 с.17 |
|
|
|
15. |
Значення інформаційних технологій у житті підлітків
Повторення граматики |
Впр. 2-4 с.36 |
ЛО теми
Впр. 8 с.38
РЗ Впр. 4 с.19
|
Звдання на картках
РЗ Впр. 2 с.18 |
Впр. 5, 6 с.36. РЗ Впр. 1 с.18 |
Впр. 9 с.39
РЗ Впр. 3 с.19 |
Завдання на картках |
|
|
16. |
Повторення теми «Молодіжна культура»
Лексико-граматичний тест з теми «Молодіжна культура» |
Герундій
Впр. 2 с.42 |
ЛО теми
Впр. 1 с.42 |
Впр. 1 с.44
РЗ Впр. 1,2 с.19-20 |
Впр. 3 с.42, 2 с.44, 3 с.45 |
|
Впр. 4 с.43 |
|
|
Тема 2: Телебачення та радіо (12 год) |
17. |
Телебачення в Британії. Формування лексичних навичок |
Складнопідрядні речення
Впр. 2 с.47 |
ЛО уроку
Завдання на картках
РЗ Впр. 1-2 с.20-21 |
Впр. 1 с.46-47 |
Рольова гра |
Завдання на картках |
Текст “Square eyes” |
|
|
18. |
Телевізійні програми. Активізація лексики |
|
ЛО уроку
Впр. 3 с.48 |
РЗ Впр. 3 с.22-23 |
Впр. 4 с.48, 5, 6 с.49 |
|
Текст “Two-Part Question” |
|
|
19. |
Складнопідрядні речення. Формування граматичних навичок |
Складнопідрядні речення
Впр. 2-4 с.50-51 |
ЛО теми |
Вірш
РЗ Впр. 1,2 с.23-24 |
|
|
|
|
|
20. |
Активізація граматичних навичок |
Складнопідрядні речення
Впр. 5-8 с. 51-52
РЗ Впр. 3 с.24 |
ЛО теми |
Завдання на картках |
|
|
|
|
|
21. |
Радіо і телебачення у нашому житті. Розвиток навичок читання |
|
ЛО уроку
РЗ Впр. 1 с.24-25
Завдання на картках |
Впр. 1, 2 с.53, 3 с.54.
Завдання на картках |
Завдання на картках |
|
|
|
|
22. |
Телебачення та радіо у Великій Британії
|
|
ЛО уроку
РЗ Впр. 2 с.25-26 |
Впр. 4 с.54-55 |
|
Впр. 5 с.55 |
|
|
|
23. |
Телевізійні уподобання українських підлітків |
|
ЛО уроку
Впр. 2 с.57
РЗ Впр. 2 с.27 |
Впр. 1 с.56, 2 с.57
Завдання на картках
РЗ Впр. 1 с.26-27 |
Впр. 3, 4 с.58 |
|
Текст
“My favourite TV programme |
|
|
24. |
Телевізійні програми. Складання запитань |
|
ЛО теми |
Текст “The most watched TV programme in Britain” |
Впр. 5 с.558, 6 с.59.
Завдання на картках |
|
|
|
|
25. |
Значення телебачення в житті підлітків. Розвиток навичок аудіювання |
|
ЛО теми |
Впр. 3 с.61
Завдання на картках |
Завдання на картках
РЗ Впр. 1 с.27-28 |
Впр. 4 с.62 |
Впр. 1, 2 с.60 |
|
|
26. |
Хто створює телебачення? Розвиток навичок читання |
|
ЛО уроку
РЗ Впр. 1 с.29
Завдання на картках |
Впр. 1, 2 с.63
Завдання на картках |
Впр. 3 с.65, 4,5 с.66 |
РЗ Впр. 2 с.30 |
|
|
|
27. |
Телебачення в житті людини. Складання діалогу |
Складнопідрядні речення
Впр. 1 с.67 |
ЛО теми
Завдання на картках
Впр. 3-6 с.68 |
Впр. 2 с.67 |
РЗ Впр. 2 с.31
Впр. 7 с.69
|
РЗ Впр. 1,2 с.31-32
Впр. 8 с.69
|
Текст “Oprah Winfley and Her Show” |
|
|
28. |
Повторення теми «Телебачення та радіо»
|
Складнопідрядні речення
Впр. 2 с.72 |
ЛО теми
РЗ Впр. 1, 2 с.33-34
Впр. 1 с.72
|
Впр. 1 с.70, 3 с.72 |
Впр. 2 с.70 |
|
Впр. 4 с.73 |
|
|
29. |
Лексико-граматичний тест з теми «Телебачення та радіо»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 3: Наука і винаходи (12 год) |
30. |
Наука. Галузі науки. Формування лексичних навичок |
|
ЛО теми
Впр. 2 с.79 |
Впр. 1 с.78
Завдання на картках |
Впр. 3, 4, 5, 6 с.79-80 |
|
|
|
|
31. |
Повторення граматики |
Утворення іменників і прикметників. Пасивний стан дієслова |
|
|
|
Впр. 1, 2 с.81 |
Текст “My hometown” |
|
|
32. |
Удосконалення граматичних навичок |
Пасивний стан дієслова
Впр. 3 с.82 |
|
|
|
Впр. 3, 4 с.82
|
|
|
|
33. |
Значення науки в житті людини. |
|
ЛО уроку
Впр. 1 с.83 |
Впр. 2 с.83, 3 с.84 |
|
|
|
|
|
34. |
Новітні технології. Розвиток вмінь мовлення |
|
ЛО уроку
Впр. 4, 5 с.85-86
Завдання на картках |
|
Впр. 6 с.86 |
|
|
|
|
35. |
Наукові винаходи: |
|
ЛО уроку
Впр. 3 с.89, 4,5 с.90
|
Впр. 1 с.87
Завдання на картках |
Завдання на картках |
Впр. 2 с.89, 6 с.91 |
|
|
|
36. |
Видатні винахідники-українці. Розвиток навичок аудіювання |
|
ЛО уроку
Впр. 5 с.93 |
Текст “Modern Technologies” |
Впр. 1, 2 с.92, 4 с.93 |
|
Впр. 3 с.93 |
|
|
37. |
Видатні світові винахідники: Альберт Енштейн. Розвиток навичок читання
|
|
ЛО теми
Впр. 4 с.97 |
Впр. 1 с.95
Завдання на картках |
Впр. 2 с.96, 3 с.97
Завдання на картках |
|
|
|
|
38. |
Важливі винаходи. Повторення лексики |
|
ЛО теми |
Впр. 1-3 с.98 |
Завдання на картках |
|
|
|
|
39. |
Видатні вчені. Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
ЛО теми |
Завдання на картках |
Впр. 4-7 с.99 |
Впр. 9 с.100 |
Текст “The top ten most popular inventors” |
|
|
40. |
Повторення теми «Наука і винаходи» |
Впр. 2 с.102 |
ЛО теми
Впр. 1 с.102 |
Впр. 1 с.102, 5 с.104 |
Впр. 3 с.103 |
|
Впр. 4 с.103 |
|
|
41. |
Виконання тестової роботи №3: лексико-граматичний тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
42. |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
43. |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
44. |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
45. |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
46. |
Виконання лексичних і граматичних вправ. |
|
|
|
|
|
|
|
|
47. |
Узагальнювально-підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
48. |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|