Структури: Whatisyour/his/her name? I am… How old are you? How old is he/she?
Лексика тем
«Привітання»,
«Знайомство»
«Алфавіт»
«Мій вік»,
«Родина»
Впр. 4 с.5, 4 с.7
Впр.2,3 с.7
Впр.1 с.4, 4 с.7
2.
Родина однокласника
Вимова звуків:
[e], [æ], [ɪ], [ɒ], [u], [ʌ];
[i:], [a:], [ɔ:], [u:], [ɜ:];
Правила читання:
o - [ɒ], [əʊ];
a - [æ], [e ɪ];
i - [ɪ], [i:];
e - [e], [i:];
u - [ʌ], [ju:];
y – [j], [aɪ];
ey, ay - [eɪ];
oy - [ɔɪ];
Структури: This is … He/Sheis …
Відмінювання дієслова ‘to be’ у теперішньому часі: am, is are
Лексика тем
«Знайомство»
«Родина»,
«Мій вік»
Впр. 1 с.8
Впр.1 с.8
3.
Шкільні речі. Кольори
Вимова звуків:
[ð], [θ], [ŋ], [j], [w];
Правила читання:
th - [ð], [θ];
ck - [k];
wh - [w];
ng - [ŋ];
ow - [əʊ], [aʊ];
er – [ə];
Прийменники місця: in, on, under, near.
Структури: The …(pen) is …(on) the table. Where is the …? It is … .
Лексика тем
«Шкільне приладдя»,
«Кольори»,
«Кімната»,
«Приймен-ники місця»
Впр. 3 с.11
Впр. 2 с.10
4.
Мої вміння
Правила читання:
ar, ar+e - [ɑ:];
or, oo+r - [ɔ:];
ir, er - [ɜ:];
ee - [i:];
oo - [ʊ], [u:];
air - [eə];
ea - [i:];
ou – [aʊ];
Структури: I can … . I cannot … . Can you…? Yes, I can. No, I cannot.
Лексика тем
«Дієслова руху»,
«Ігри»,
«Спорт»,
«Розваги»
Впр. 3 с.12-13, 4 с.13
Впр. 2 с.12
Впр. 5 с.13
5.
Ми – європейці
Вимова звуків:
[æ], [i:], [ɪ],[ɑ:], [eɪ],[ɜ:];
Структури: I am from… He/Sheis from… Are you from …? Yes, I am.
ЛО уроку
Впр. 2,3 с.14-15
Впр.1 с.14
Впр. 1 с.14, 3 с.15
6.
Звідки ти?
Структури: Where are you from? I am from … .
ЛО уроку
Впр. 1 с.16, с.17
Впр. 2 с.16, 4 с.17
Впр. 1 с.16, 5,6 с.17
7.
Літній табір відпочинку
Вимова звуків:
[i], [ɪə], [eə];
Вказівні займенники: This That
Структури: This is … .
You can … here. That is … .
You can … there.
ЛО уроку
Впр. 1,2 с.18-19
Впр. 3 с.19
8.
Ігри та улюблені заняття
Структури: I can … . Can you …? Yes, I can. No, I can’t. I like V+ing. Let’s … .
ЛО уроку
Впр.2,3,4 с.21
Впр.1,5 с.20-21
9.
Відпочинок дітей у таборі
Вимова звуків:
[ʃ], [tʃ];
Структури: Do you like … ? Yes, I do. No, I don’t. How are you? How is he/she?
ЛО уроку
Впр.2 с.23
Впр. 4,5 с.23
Впр. 3 с.23
Впр. 1 с.22
10.
Спортивні ігри та улюблені заняття
Вимова звуків:
[ŋ], [u:], [ju:];
Структури: I like V+ing. I don’t like V+ing. Let’s … .
ЛО уроку
Впр.3,4 с.25
Впр.5 с.25
Впр. 2 с.24
11.
Хобі
Вимова звуків:
[ɔ], [ɔ:], [eɪ],
[e], [u:], [i:];
Структури: I like V+ing.
ЛО уроку
Впр.3,4,6 с.27
Впр.2 с.26
Впр.1 с.26
12.
Повторення теми «Відпочинок та розваги»
Лексико-граматичний тест з теми «Відпочинок та розваги»
Структури теми
ЛО теми
Впр. 1 с.28
Впр. 2,3,4,5 с.29
Тема 2: Моя родина (8 год)
13.
Моя родина
Вимова звуків:
[ʌ], [ɑ:], [ɔ:], [æ];
Правила читання:
who [hu:]
Присвійний відмінок іменників
ЛО уроку
Впр. 2,3 с.30,31
Впр.4 с.31
Впр.1,3 с.30,31
14.
Я та моя родина
Вимова звука:[eə];
Структури: Where is …? He/Sheis… . Where are …? They are… .
ЛО уроку
Впр.2 с.33
Впр.3 с.33
Впр.4 с.33
Впр.1 с.32
15.
Будинок, квартира
Вимова звуків:
[θ], [tʃ], [ju:];
Структури: on the right on the left in the house in the room on TV
ЛО уроку
Впр.2 с.34
Впр.3 с.35
16.
Будинок, кімнати, меблі
Структури: Where is / are the …? It is / They are on the right / left. Is it on / in / under the …? Yes, it is. No, it is not.
ЛО уроку
Впр.3 с.37
Впр.2,4 с.36-37
Впр.1 с.36
17.
Моя кімната
Структури: Where is the …? It is… the … . What can you do there? I can … .
Прийменники місця: next to, in front of, near, above, on, under
ЛО уроку
Впр.2,3 с.38-39
Впр.4,5 с.39
18.
Професії
Вимова звуків:
[ɒ], [e], [ɪ], [ə];
Структури: What is his / her job? He / She is a … . Where is …? He / She is … . at home at work at school in the park on the farm
Множина іменників.
ЛО уроку
Впр.4 с.41
Впр.3 с.41, 6 с.43
Впр.1 с.40, 5 с.42
19.
Прощання з родиною
Структури: What do you / they like? I / They like+Ving.
Прийменники місця.
ЛО уроку
Впр.1 с.44
Впр.2 с.44, 3 с.45
Впр.1 с.44, 4 с.45
20.
Повторення теми «Моя родина»
Лексико-граматичний тест з теми «Моя родина»
Структури теми
ЛО теми
Впр.4 с.47
Впр.1,2,3 с.46-47
Впр.5 с.47
Тема 3: Школа (10 год)
21.
Привітання. Дні тижня. Назви навчальних предметів
Вимова звуків:
[ɑ:], [æ], [ju:], [ɜ:];
Структури: on Monday I, we, you, they + have got
ЛО уроку
Впр.2 с.48-49
Впр.3,4 с.49
Впр.1 с.48
22.
Дні тижня. Улюблені шкільні предмети
Вимова звуків:
[i:], [æ], [ʌ];
Структури: on Monday atMaths When is …? It is on+day.
ЛО уроку
Впр.2 с.50
Впр.3,4 с.50-51
Впр.1 с.50, 5 с.51
23.
Улюблений шкільний предмет
Структури: He / She likes… Which day(s) does he / she like? I have got …on this (these) day(s).
ЛО уроку
Впр. 1 с.52
Впр.2,3 с.52
Впр.1 с.52, 4 с.53
24.
Вподобання моїх однокласників
Структури: I like… . I don’t like… . He / She likes… He / She doesn’t like… . Do you like …?
ЛО уроку
Впр.4 с.55
Впр.1,2,3,5 с.54-55
25.
Урок англійської мови
Структури: I go to school. He goes to school. I live in England. He lives in England. I don’t like … . He doesn’t like
ЛО уроку
Впр.2,3 с.56-57
Впр.4 с.57
Впр.1 с.56
26.
Годинник. Час. Розпорядок дня
Вимова звука: [i:]
Структури: It’s … o’clock. at … o’clock
He / She wakes up at o’clock.
I wake up at o’clock.
ЛО уроку
Впр.2,3 с.58-59
Впр.4 с.59
Впр.1 с.58
27.
Розпорядок дня. Модальне дієслово “must”
Вимова звуків:
[ɑ:], [ʌ];
Структури: What time is it? It’s …. o’clock. What day is it today? It is … . I have lunch at … o’clock. She has lunch at … o’clock.
Модальне дієслово: must