Приветствую Вас Гість | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз

Поделиться

Категорії розділу
Мої файли [10]
Методичні матеріали [2]
Методичні рекомендації, програми
Інші матеріали [11]
Презентації, відео- та аудіоматеріали
Позакласні заходи з англійської мови [1]
ДПА-2015 [3]
Все для вчителя [9]
Розробки уроків, робочі зошити, підручники, аудіододатки до підручників тощо
Календарно-тематичне планування [8]
Фрагменти уроків для навчання різних видів мовленнєвої діяльності [7]
Учитель року 2016 [3]
Містяться матеріали, використані під час проведення конкурсу "Учитель року"
Лексико-граматичні тести [10]
Лексико-граматичні тести по різним класам

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 49

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Календарно-тематичне планування

    Календарне планування з англійської мови для 3 класу І семестр
    [ Викачати з сервера (26.2 Kb) ] 25.10.2015, 11:11
    Календарне планування з англійської мови 3 клас І семестр
    (32 год., 2 год. на тиждень)
    Підтема Фонетик. Граматика Лексика Читання Говоріння Письмо Аудіюв. Дата Прим.
    Тема 1: Повторення. Відпочинок та розваги (12 год)
     
     
     
     
    1.
     
     
     
    Знайомство з новими друзями. Сім’я друга
    Вимова букв та звуків.
    Вимова звуків: [h], [w], [t], [m], [n].
    Структури:
    What is your/his/her name?
    I am
    How old are you?
    How old is he/she?
    Лексика тем
    «Привітання»,
    «Знайомство»
    «Алфавіт»
    «Мій вік»,
    «Родина»
    Впр. 4 с.5, 4 с.7 Впр.2,3 с.7   Впр.1 с.4, 4 с.7    
     
     
     
     
     
     
     
     
    2.
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    Родина однокласника
    Вимова звуків:
    [e], [æ], [ɪ], [ɒ], [u], [ʌ];
    [i:], [a:], [ɔ:], [u:], [ɜ:];
    Правила читання:
    o - [ɒ], [əʊ];
    a - [æ], [e ɪ];
    i - [ɪ], [i:];
    e - [e], [i:];
    u - [ʌ], [ju:];
    y – [j], [aɪ];
    ey, ay - [eɪ];
    oy - [ɔɪ];
     
     
    Структури:
    This is …
    He/Sheis …
    Відмінювання дієслова ‘to be’ у теперішньому часі: am, is are
    Лексика тем
    «Знайомство»
    «Родина»,
    «Мій вік»
     
    Впр. 1 с.8     Впр.1 с.8    
     
     
     
     
    3.
     
     
     
     
     
     
    Шкільні речі. Кольори
    Вимова звуків:
    [ð], [θ], [ŋ], [j], [w];
    Правила читання:
    th - [ð], [θ];
    ck - [k];
    wh - [w];
    ng - [ŋ];
    ow - [əʊ], [aʊ];
    er – [ə];
    Прийменники місця: in, on, under, near.
    Структури:
    The …(pen)  is …(on) the table.
    Where is the …?
    It is … .
    Лексика тем
    «Шкільне приладдя»,
    «Кольори»,
    «Кімната»,
    «Приймен-ники місця»
     
    Впр. 3 с.11 Впр. 2 с.10        
     
     
     
    4.
     
     
     
     
     
     
    Мої вміння
    Правила читання:
    ar, ar+e - [ɑ:];
    or, oo+r - [ɔ:];
    ir, er - [ɜ:];
    ee - [i:];
    oo - [ʊ], [u:];
    air - [eə];
    ea - [i:];
    ou – [aʊ];
    Структури:
    I can … .
    I cannot … .
    Can you…?
    Yes, I can.
    No, I cannot.
    Лексика тем
    «Дієслова руху»,
    «Ігри»,
    «Спорт»,
    «Розваги»
    Впр. 3 с.12-13, 4 с.13 Впр. 2 с.12   Впр. 5 с.13    
     
     
    5.
     
     
     
     
    Ми – європейці
    Вимова звуків:
    [æ], [i:], [ɪ],[ɑ:], [eɪ],[ɜ:];
    Структури:
    I am from He/She is from
     Are you from …?
    Yes, I am.
    ЛО уроку Впр. 2,3 с.14-15 Впр.1 с.14   Впр. 1 с.14, 3 с.15    
     
    6.
     
     
    Звідки ти?
      Структури:
    Where are you from?
    I am from … .
    ЛО уроку Впр. 1 с.16,  с.17 Впр. 2 с.16, 4 с.17   Впр. 1 с.16, 5,6 с.17    
     
     
     
    7.
     
     
     
     
     
    Літній табір відпочинку
    Вимова звуків:
    [i], [ɪə], [eə];
    Вказівні займенники:
    This
    That
    Структури:
    This is … .
    You can … here.
    That is … .
    You can … there.
    ЛО уроку Впр. 1,2 с.18-19   Впр. 3 с.19      
     
     
    8.
     
     
     
    Ігри та улюблені заняття
      Структури:
    I can … .
    Can you …?
    Yes, I can.
    No, I can’t.
    I like V+ing.
    Let’s … .
    ЛО уроку   Впр.2,3,4 с.21   Впр.1,5 с.20-21    
     
    9.
     
     
    Відпочинок дітей у таборі
    Вимова звуків:
    [ʃ], [tʃ];
    Структури:
    Do you like … ?
    Yes, I do.
    No, I don’t.
    How are you?
    How is he/she?
    ЛО уроку Впр.2 с.23 Впр. 4,5 с.23 Впр. 3 с.23 Впр. 1 с.22    
     
    10.
     
    Спортивні ігри та улюблені заняття
    Вимова звуків:
    [ŋ], [u:], [ju:];
    Структури:
    I like V+ing.
    I don’t like V+ing.
    Let’s … .
    ЛО уроку Впр.3,4 с.25 Впр.5 с.25   Впр. 2 с.24    
     
    11.
     
     
    Хобі
    Вимова звуків:
    [ɔ], [ɔ:], [eɪ],
    [e], [u:], [i:];
    Структури:
    I like V+ing.
     
    ЛО уроку Впр.3,4,6 с.27 Впр.2 с.26   Впр.1 с.26    
     
     
    12.
    Повторення теми «Відпочинок та розваги»
    Лексико-граматичний тест з теми «Відпочинок та розваги»
      Структури теми ЛО теми Впр. 1 с.28 Впр. 2,3,4,5 с.29        
    Тема 2: Моя родина (8 год)
     
     
    13.
     
     
     
     
    Моя родина
    Вимова звуків:
    [ʌ], [ɑ:], [ɔ:], [æ];
    Правила читання:
    who [hu:]
    Присвійний відмінок іменників
     
    ЛО уроку Впр. 2,3 с.30,31 Впр.4 с.31   Впр.1,3 с.30,31    
     
    14.
     
    Я та моя родина
    Вимова звука:[eə]; Структури:
    Where is …?
    He/She is… .
    Where are …?
    They are… .
    ЛО уроку Впр.2 с.33 Впр.3 с.33 Впр.4 с.33 Впр.1  с.32    
     
    15.
     
     
    Будинок, квартира
    Вимова звуків:
    [θ], [tʃ], [ju:];
    Структури:
    on the right
    on the left
    in the house
    in the room
    on TV
    ЛО уроку Впр.2 с.34     Впр.3 с.35    
     
     
     
    16.
     
     
     
     
     
    Будинок, кімнати, меблі
      Структури:
    Where is / are the …?
    It is / They are on the right / left.
    Is it on / in / under the …?
    Yes, it is.
    No, it is not.
    ЛО уроку Впр.3 с.37 Впр.2,4 с.36-37   Впр.1 с.36    
     
     
     
    17.
     
     
     
     
     
     
    Моя кімната
      Структури:
    Where is the …?
    It isthe … .
    What can you do there?
    I can … .
    Прийменники місця:
    next to, in front of, near, above, on, under
    ЛО уроку Впр.2,3 с.38-39 Впр.4,5 с.39        
     
     
     
    18.
     
     
     
     
     
     
    Професії
    Вимова звуків:
    [ɒ], [e], [ɪ], [ə];
    Структури:
    What is his / her job?
    He / She is a … .
    Where is …?
    He / She is … .
    at home
    at work
    at school
    in the park
    on the farm
    Множина іменників.
    ЛО уроку Впр.4 с.41 Впр.3 с.41, 6 с.43   Впр.1 с.40, 5 с.42    
     
     
    19.
     
     
     
    Прощання з родиною
      Структури:
    What do you / they like?
    I / They like+Ving.
    Прийменники місця.
    ЛО уроку Впр.1 с.44 Впр.2 с.44, 3 с.45   Впр.1 с.44, 4 с.45    
    20. Повторення теми «Моя родина»
    Лексико-граматичний тест з теми «Моя родина»
      Структури теми ЛО теми Впр.4 с.47 Впр.1,2,3 с.46-47 Впр.5 с.47      
    Тема 3: Школа (10 год)
     
    21.
    Привітання. Дні тижня. Назви навчальних предметів Вимова звуків:
    [ɑ:], [æ], [ju:], [ɜ:];
    Структури:
    on Monday
    I, we, you, they + have got
    ЛО уроку Впр.2 с.48-49 Впр.3,4 с.49   Впр.1 с.48    
     
    22.
     
    Дні тижня. Улюблені шкільні предмети
    Вимова звуків:
    [i:], [æ], [ʌ];
     
    Структури:
    on Monday
    at Maths
    When is …?
    It is on+day.
    ЛО уроку Впр.2 с.50 Впр.3,4 с.50-51   Впр.1 с.50, 5 с.51    
     
     
    23.
     
     
     
    Улюблений шкільний предмет
      Структури:
    He / She likes…
    Which day(s) does he / she like?
    I have got …on this (these) day(s).
    ЛО уроку Впр. 1 с.52 Впр.2,3 с.52   Впр.1 с.52, 4 с.53    
     
     
    24.
     
     
     
    Вподобання моїх однокласників
      Структури:
    I like… .
    I don’t like… .
    He / She likes…
    He / She doesn’t like… .
    Do you like …?
    ЛО уроку Впр.4 с.55 Впр.1,2,3,5 с.54-55        
     
     
    25.
     
     
     
    Урок англійської мови
      Структури:
    I go to school.
    He goes to school.
    I live in England.
    He lives in England.
    I don’t like … .
    He doesn’t like
    ЛО уроку Впр.2,3 с.56-57   Впр.4 с.57 Впр.1 с.56    
     
     
    26.
     
     
     
    Годинник. Час. Розпорядок дня
    Вимова звука: [i:] Структури:
    It’s … o’clock.
    at … o’clock
    He / She wakes up at o’clock.
    I wake up at  o’clock.
    ЛО уроку Впр.2,3 с.58-59 Впр.4 с.59   Впр.1 с.58    
     
     
     
    27.
     
     
     
     
     
    Розпорядок дня. Модальне дієслово “must”
    Вимова звуків:
    [ɑ:], [ʌ];
     
    Структури:
    What time is it?
    It’s …. o’clock.
    What day is it today?
    It is … .
    I have lunch at … o’clock.
    She has lunch at … o’clock.
    Модальне дієслово:
    must
    ЛО уроку Впр.3 с.60-61 Впр.2 с.60,4 с.61   Впр.1 с.60    
    28. Контроль аудіювання і читання                  
    29. Контроль письма і говоріння                  
    30. Виконання тренувальних вправ                  
    31. Узагальню-вально-підсумковий урок                  
    32. Підсумковий урок                  
                             
     
     
     
     
     
     
    Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: oksanamykolaivna
    Переглядів: 712 | Завантажень: 22 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar