Приветствую Вас Гість | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз

Поделиться

Категорії розділу
Мої файли [10]
Методичні матеріали [2]
Методичні рекомендації, програми
Інші матеріали [11]
Презентації, відео- та аудіоматеріали
Позакласні заходи з англійської мови [1]
ДПА-2015 [3]
Все для вчителя [9]
Розробки уроків, робочі зошити, підручники, аудіододатки до підручників тощо
Календарно-тематичне планування [8]
Фрагменти уроків для навчання різних видів мовленнєвої діяльності [7]
Учитель року 2016 [3]
Містяться матеріали, використані під час проведення конкурсу "Учитель року"
Лексико-граматичні тести [10]
Лексико-граматичні тести по різним класам

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 49

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Календарно-тематичне планування

    Календарне планування з англійської мови для 2 класу
    [ Викачати з сервера (45.1 Kb) ] 25.10.2015, 11:10
    Календарне планування з англійської мови 2 клас І семестр
    (32 год., 2 год. на тиждень)
    Підтема Фонетик. Граматика Лексика Читання Говоріння Письмо Аудіюв. Дата Прим.
    Тема 1: Повторення. Мої друзі (10 год)
     
    1.
     
    Знайомство. Привітання.
    Гра «Назви букву», «Слова і букви»   ЛО теми   Впр. 2 с.5 Впр. 3 с.5
    Гра «Напиши букву»
    Впр. 1 с.4    
     
    2.
     
    Англійська із задоволенням
    Гра «Назви букву», «Слово до букви» Числівники 1-10.
    Гра «Цифри»
    ЛО теми     Впр. 3 с.7
    Завдання на картках
    Впр. 1, 2 с.6
    Гра «Виконай команду»
       
     
    3.
     
    Давай знайомитись!
    Гра «Слово до букви» Питальна структура “What is…?” ЛО уроку   Впр. 2 с.9 Впр. 4 с.9
    Гра «Напиши малу букву»
    Впр. 1 с.8, 3 с.9
    Завдання на картках
       
     
    4.
     
     
    Приємно познайомитись
      Питальна структура Are you…?
    – Yes, I am./No, I am not.
    ЛО уроку   Впр. 2 с.11
    Завдання на картках
    Впр. 4 с.11
    Завдання на картках
    Впр. 1 с.10, 3 с.11
    Гра «Напиши цифру»
       
     
    5.
     
     
    На яку букву твоє ім’я?
        ЛО теми Впр. 2 с.13
    Гра “Bingo!”
    Впр. 1 с.12 Впр. 3 с.13
    Гра «Напиши ім’я»
     
     
         
    6. Це мій друг Звуки [m], [n], [p], [g]. Літера Ii, звук [i] Займенники he/she ЛО уроку Впр. 4 с.15 Впр. 2 с.14 Впр. 5 с.15
    Гра «Напиши ім’я»
    Впр. 1 с.14, 3 с.15
    Завдання на картках
       
    7. Як справи? Літера Аа, звук
     [ ]. Звуки [k], [s], [i]
    Питальна структура Is he/she…? та відповіді
    Yes, he/she is./No, he/she is not.
    ЛО уроку Впр. 5 с.17 Впр. 1-3 с.16 Впр. 6 с.17
    Завдання на картках
    Впр. 4 с.17    
    8. Разом з друзями Звуки [b], [d], [ ], [i]. Літери Oo, Xx, звуки [o], [ks] Числівники 1-10 ЛО уроку Впр. 3 с.19.
     Гра «Склади слово»
    Впр. 2 с.19 Впр. 4 с.19 Впр. 1 с.18
    Гра “Bingo!”
       
    9. Повторення теми «Мої друзі» Звуки [b], [d], [ks], [o], [ ], [i] Питальні структури
     Are you…? Is he/she…? та відповіді
    Yes, I am./No, I am not.
    Yes, he/she is./No, he/she is not.
    ЛО уроку Впр. 4 с.21 Впр. 1 с.20, 3, 5 с.21. Гра «Продовж», «Відгадай ім’я» Гра «Напиши слово» Впр. 2 с.20 Завдання на картках    
    10. Виконання тестової роботи №1:лексико-граматичний тест                  
    Тема 2: Моя сімя (8 год)
    11. Це моя сім’я Звуки [i], [], [f], [ ]. Букво-сполучення th, звук [ ] Структура This is … ЛО уроку
    Гра “Yes/No!”
    Впр. 4 с.23 Впр. 3 с.23
    Гра «Продовж»
    Впр. 5 с.23 Впр. 1, 2 с.22    
    12. Я люблю свою сім’ю Звуки [t], [d], [r],              [o]. Літера Ее, звук [e] Питальна структура
    Is this…?
    та відповіді  Yes, she/he is. No, she/he is not.
    ЛО уроку Впр. 5 с.25
    Гра «Склади речення», «Назви ім’я»
    Впр. 2, 3 с.24 Впр. 6 с.35 Впр. 1 с.24, 4 с.25    
    13. Мої дідусь та бабуся Звуки [m], [ ], [s],              [e]. Літера Uu, звук  [ ] Запитання Who is this? ЛО уроку Впр. 5 с.27 Впр. 3 с.26
    Гра “Yes/No!”
    Впр. 6 с.27
    Гра «Напиши слово»
    Впр. 1, 2 с.26, 4 с.27    
    14. Як справи у твоїх рідних? Звуки [m], [ ],    [ ],              [h],                   [e]. Букво-сполучення ck, звук [k]
     
     
     
    Запитання How is your…?
    і відповідь He/She is fine, thank you.
    ЛО уроку Впр. 4 с.29 Впр. 2 с.28
    Гра «Як справи?»
    Впр. 5 с.29
    Гра “Bingo!”
    Впр. 1 с.28, 3 с.29
    Завдання на картках
       
    15. Скільки тобі років? Звуки [l], [i:], [h],              [p]                 Запитання How old are you?
    і відповідь
    I am … Займенники he/she
    ЛО уроку Впр. 3 с.31
    Гра «Слова та звуки»
      Впр. 4 с.31 Впр. 1 с.30, 2 с.31. Завдання на картках    
    16. З днем народження! Звуки [m], [ ],            [ ],              [h] , [e]                Запитання How old is he/she?
    і відповідь He/She is…
    Числівники 1-10.
    ЛО уроку Впр. 4 с.33
    Гра «Склади речення»
    Впр. 1, 2 с.32
    Гра «Скільки років?»
    Впр. 5 с.33
    Гра «Напиши цифру»
    Впр. 3 с.33    
    17. Повторення теми «Моя сім’я» Звуки [ ], [ ],            [k],              [e] , [ ]                Числівники 1-10. Запитання How old are you? How old is he/she? Who is this?
    і відповідь
    I am …, He/She is…,
    ЛО теми. Гра «Знайди слово» Впр. 3 с.34. Гра «Склади речення» Впр. 1, 2 с.34, 4-6 с.35. Гра «Продовж», Гра “Yes/No!”        
    18. Виконання тестової роботи №2:лексико-граматичний тест
     
     
     
     
                     
    Тема 3: Моя школа (9 год)
    19. Ми – учні Буква Аа, звуки [ ], [ei].
    Гра «Розподіли слова»
    Структура
    I am your… .
    Форма множини іменників
    ЛО уроку
    Гра «Підготуйся до школи», «Увага!»
    Впр. 5 с.37
    Гра «Розподіли слова»
    Впр. 2 с.36, 4 с.37 Впр. 6 с.37 Впр. 1, 3 с.36    
    20. На уроці Звуки [ ], [ei], [i]. Букви
    Ii, Yy, звук [ai]
    Питальна форма
    Is it…?
    та відповіді Yes, it is./No, it is not.
    ЛО уроку Впр. 4 с.39 Впр. 3 с.39
    Гра «Відгадай», «Що у мене є?»
    Впр. 5 с.39 Вр. 1, 2 с.38
    Гра «Увага!»
       
    21. Моя класна кімната Букво-сполучення оо, звуки [ ], [u:].
    Гра «Розподіли слова»
    Запитання What is this?
    і відповідь This is a…
    ЛО уроку
    Гра “Yes/No!”
    Впр. 4 с.41 Впр. 2 с.40, 3 с.41.
    Гра “Memory game”
    Впр. 5 с.41 Впр. 1 с.40    
    22. Мої шкільні речі Буква Uu, звук [ju:]. Букво-сполучення er, звук           [ ] Вказівні займенники this/that ЛО уроку
    Гра «Увага!»
    Впр. 5 с.43. Гра «Знайди слова» Впр. 4 с.43 Впр. 6 с.43 Впр. 1-3 с.42
    Гра “Bingo!”
       
    23. Олівець у пеналі Буква Оо, звук [ou]. Букво-сполучення sh, звук [ ]          Прийменники місця in, on, under.
    Гра “Yes/No!”
     
    ЛО уроку Впр. 5 с.45
    Гра «Склади речення»
    Впр. 3 с.44, 4 с.45.
    Гра «Що це?»
    Впр. 6 с.45 Впр. 1, 2 с.44    
    24. Де мої речі? Буквосполучення wh, звук [w] Прийменники місця in, on, under.
    Запитання Where is…?
    і відповідь
    It is…
    ЛО уроку Впр. 5 с.47
    Гра «Знайди слова»
    Впр. 2 с.46, 3 с.47 Впр. 6 с.47 Впр. 1 с.46, 3 с.47.
    Гра “Yes/No!”
     
       
    25. Шкільні справи Буквосполучення ch, звук              [t ] Числівники 11-20. Речення у наказовому способі ЛО уроку Впр. 4 с.49 Впр 2 с.48. Гра «Де мої речі?» Впр. 5 с.49.
    Гра “Bingo!”
    Впр. 1 с.48, 3 с.49.
    Гра «Числа»
       
    26. Повторення теми «Моя школа»   Числівники 11-20. Речення у наказовому способі.
    Запитання What is this/that?, Where is…?, Is it a…?, відповіді This/That is …,
    Yes it is./No, it is not.
    ЛО теми. Гра «Назви число» Гра «Склади слова» Впр. 1, 2 с.50, 4, 5 с.51.
    Гра «Подорож»
    Гра «Склади речення» Впр. 3 с.50
    Гра “Bingo!”
       
    27. Виконання тестової роботи №3:лексико-граматичний тест                  
    28. Контроль аудіювання і читання                  
    29. Контроль письма і говоріння                  
    30. Виконання тренувальних вправ                  
    31. Узагальню-вально-підсумковий урок                  
    32. Підсумковий урок                  
                             
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Календарне планування з англійської мови 2 клас ІІ семестр

    (38 год., 2 год. на тиждень)
    Підтема Фонетика Граматика Лексика Читання Говоріння Письмо Аудіюв. Дата Прим.
    Тема 4: Свята (8 год)
     
     
    33.
     
    Мій улюблений колір
        ЛО уроку
    Гра «Увага!», «Наряджа-ємо ялинку»
    Гра «Прочитай слова» Впр. 3, 4 с.59 Впр. 5 с.59 Впр. 1, 2 с.58    
     
     
    34.
     
    Різдвяні подарунки
    Буквоспол. or,
    звук [   ]
    Запитання What is this?
    Where is…?
    ЛО уроку
    Гра «Увага!»
    Впр. 5 с.61 Впр. 3, 4 с.60-61   Впр. 1, 2 с.60    
     
    35.
     
    Щасливого Різдва!
    Буква Yy,
    звук [   ]
    Запитання
     Where is…?
    Прийменники місця
    ЛО уроку
    Гра «Прикраси для ялинки»
    Впр. 4 с.63 Впр. 2 с.62
    Гра «Знайди подарунок»
    Впр. 5 с.63 Впр. 1, 3 с.62-63    
     
    36.
     
    Давайте розважатись!
    Буквоспол. ng, звук [   ] Структура
    Let us…
    ЛО уроку
    Гра «Увага!»
    Впр. 4 с.65
    Гра «Знайди слова»
    Впр. 3 с.64 Впр. 5 с.65 Впр. 1, 2 с.64
    Гра “Bingo!”
       
     
     
     
    37.
    Повторення теми «Свята». Виконання лексико-граматичного тесту з теми «Свята»   Запитання
     Where is…?
    Прийменники місця
    Структура
    Let us…
    ЛО теми
    Гра «Давайте розважатись!»
    Гра «Прочитай слова» Впр. 1,2,3,5 с.66-67
    Гра «Продовж»
    Впр. 4 с.67      
    Тема 5: Іграшки та ігри (8 год)
     
    38.
     
    Мій ляльковий будинок
    Буквоспол.
    ow, ou,
    звук [    ]. Буквоспол. wh, звук  [    ]
    Запитання
    Whoseis this?
    Присвійний відмінок іменників. Присвійний займенник my
    ЛО уроку
    Гра «Увага!»
    Впр. 4 с.69 Впр. 3 с.69
    Гра «Продовж»
    Впр. 5 с.69
    Гра «Напиши!»
         
     
     
    39.
     
     
    Чиї це іграшки?
    Буквоспол. oy, звук [    ]. Буквоспол.
     ay, ey,
    звук [    ]
    Запитання
    Whoseis this?
    Запитання та відповіді з використанням іменників у присвійному відмінку
    ЛО уроку Впр. 4 с.71 Впр. 2 с.70 Впр. 5 с.71 Впр. 1, 3 с.70-71
    Гра “Bingo!”
       
     
    40.
     
    Одяг моєї ляльки
    Буквоспол.
     ir, ur, er,
    звук [  ]
    Форми дієслова to have третьої особи однини теперішнього часу ЛО уроку
    Гра «Увага!»
    Впр. 4 с.73 Впр. 2 с.72
    Гра «Чиї це іграшки?»
    Впр. 5 с.73 Впр. 1,2,3 с. 72-73    
     
    41.
     
    Який чудовий ведмедик!
      Присвійні займенник з his/her. Структура What a nice…! ЛО уроку Впр. 4 с.75 Впр. 3 с.75
    Гра «Подарунок», «Що є у моєї ляльки?»
    Впр. 5 с.75 Впр. 1,2 с.74    
     
    42.
     
    Подарунки на день народження
      Присвійний відмінок займенників. Структура What a nice…! ЛО уроку Впр. 3 с.77 Впр. 1 с.76
    Гра «Який чудовий подарунок!», «Чиї іграшки?»
    Впр. 4 с.77 Впр. 2 с.77    
     
    43.
     
    Що я вмію та чого не вмію
      Стверджувальні та заперечні речення з модальним дієсловом can. Гра
    «Вмію-не вмію»
     
     
    ЛО уроку
    Гра «Увага!»
    Гра «Прочитай слова» Впр. 3 с.79
    Гра «Я вмію»
    Гра «Склади речення» Впр.1,2,4 с.78-79    
     
     
    44.
     
     
    А ти вмієш?
      Питальні, стверджувальні та заперечні речення з модальним дієсловом can ЛО уроку Впр. 1 с.80
    Гра «Знайди слова»
    Впр. 2, 3 с.80-81
    Гра «Що я не вмію?»
    Впр. 4,5 с.81 Впр. 4 с.80    
    45. Повторення теми «Іграшки та ігри» Виконання лексико-граматичного тесту з теми «Іграшки та ігри»   Питальні, стверджувальні та заперечні речення з модальним дієсловом can.
    Іменники у присвійному відмінку
     
    ЛО теми Впр. 3 с.83 Впр. 1,2,4,5 с.82-83   Гра “Bingo!”    
    Тема 6: Зовнішній вигляд людини (7 год)
    46. У мене є нова іграшка Буквоспол. all, звук [   ] Конструкція have got ЛО уроку
    Гра «Увага!»
    Впр. 5 с.85 Впр. 3 с.84
    Гра «Продовж»
    Впр. 6 с.85 Впр. 1,2,4 с.84-85    
     
    47.
     
    Моє обличчя
    Буквоспол. ear, звук [   ] Конструкція has got ЛО уроку
    Гра «Увага!»
    Впр. 5 с.87 Впр. 3,4 с.86-87
    Гра
    “Snowball game”
    Впр. 6 с.87 Впр. 1,2 с.86    
     
    48.
     
    Розкажи про іграшку
    Буквоспол.
     air, ear,
    звук [   ]
    Конструкція has got (no) ЛО уроку
    Гра «Назви слова»
    Впр. 1, 4 с. 88-89 Впр. 2,3 с.88-89
    Гра «Відгадай іграшку»
    Впр. 5 с.89 Впр. 1 с.88    
     
    49.
     
    Частини тіла
    Буквоспол. th, звук [   ] Конструкція have/has got (no) ЛО уроку
    Гра «Увага!»
    Впр. 5 с.91
    Гра «Прочитай слова»
     
    Впр.2,3 с.90-91
    Гра «Правда-неправда»
    Впр. 6 с.91 Впр.1, 4 с.90-91    
     
    50.
     
    Що вміють мої іграшки
      Питальні, стверджувальні та заперечні речення з модальним дієсловом can.
    Присвійний займенник your
    ЛО уроку
    Гра «Увага!»,
    «Назви слова»
    Впр.4 с.93
    Гра «Знайди слова»
    Впр. 3 с.93
    Гра «Відгадай іграшку»
    Впр. 5 с.93 Впр. 1,2 с.92    
     
    51.
     
    Це – моє чудовисько
    Буквоспол. ght, звук [   ].
    Буквоспол. al, звук [   ]
    Конструкція have/has got ЛО уроку Впр. 4 с.95 Впр. 3 с.95
    Гра
    «Яке чудовисько моє?»,
     «Що я вмію робити»
    Впр. 5 с.95 Впр. 1,2 с.94    
     
     
     
     
     
     
    52.
    Повторення теми «Зовнішній вигляд людини» Виконання лексико-граматичного тесту з теми «Зовнішній вигляд людини»   Конструкція have/has got ЛО теми Впр. 3 с.97 Впр. 1,2 с.96, 5 с.97
    Гра
    «Хто мій друг?»
      Впр. 4 с.97
    Гра “Bingo!”
       
    Тема 7: Улюблена пора року  (13 год)
     
    53.
     
    Домашні улюбленці
    Буква Сс,
    звук [s]
    Структури
    Have you got? – Yes, I have./
    No, I haven’t
    ЛО уроку
    Гра
    «Мій улюбленець», «Увага!»
    Впр. 2 с.98, 5 с.99 Впр. 2 с.98, 3 с.99
    Гра «Продовж»
      Впр. 1,2 с.98, 4 с.99    
     
    54.
     
    У мене є улюбленець
      Конструкція have/has got ЛО уроку
    Гра «Назви слова», «Увага»
    Впр. 5 с.101 Впр. 2,3 с.101 Впр. 6 с.101 Впр. 1 с.100, 4 с.101    
     
    55.
     
    Дикі тварини
    Буквоспол.
     еа, іе,
     звук [e].
    Буква Gg, звуки [   ], [   ]
    Запитання What animal is this?/
    What has it got?
    ЛО уроку
    Гра «Увага!»
    Впр. 5 с.103 Впр. 2,3 с.102, 4 с.103
    Гра «Відгадай тварин»
      Впр. 1 с.102    
     
     
    56.
     
     
    Що це за тварина?
    Буквоспол. ph, звук [f].
    Буква Ss, звуки [s], [z], [iz]
    Запитання What animals are these?
    та відповідь They are…
    Множина іменників. Модальне дієслово can
    ЛО уроку Впр. 4 с.105 Впр. 2 с.104, 3 с.105
    Гра «Назви тварин», «Що вміють тварини?»
      Впр. 1 с.104    
     
     
    57.
     
     
    У зоопарку
      Структури
    I like…,
    I do not like…
    ЛО уроку
    Гра «Увага!»
    Впр. 4 с.107 Впр. 3 с.107
    Гра «Подобається – не подобається»
    Впр. 5 с.107 Впр. 1, 2 с.106    
     
    58.
     
    Мені подобається слон
      Запитання
    Do you like…? та відповідь Yes, I do./
    No, I do not.
    ЛО уроку Впр. 3 с.109
    Гра «Склади речення»
    Впр. 2 с.108
    Гра «Подобається – не подобається»
      Впр. 1 с.108    
     
     
    59.
     
     
    Погода
    Буква Yy,
    звук [i]. Буквоспол. ing, звук  [   ]
    Структури
    It is…,
    Let us
    ЛО уроку
    Гра “Yes/No!”
    Впр. 5 с.113 Впр. 3, 4 с.113
    Гра «Продовж», «Давай розважатися»
      Впр. 1,2 с.112    
     
    60.
     
    Погода і розваги
    Буквоспол.
     ou, ow,
    звук [   ]
    Структури
    It is…,
    Lets
    ЛО уроку
    Гра «Увага!», «Яка погода?»
    Впр. 4 с.115 Впр. 3 с.115
    Гра «Продовж»
      Впр. 1,2 с.114    
     
    61.
     
    Мій щоденник
      Структури
    It is
    Модальне дієслово can
    ЛО уроку
    Гра «Увага!»
    Впр. 4 с.116 Впр. 2 с.116
    Гра «Наш щоденник»
    Впр. 5 с.117 Впр. 1 с.116, 3 с.117    
     
    62.
     
    Пори року
    Звуки
    [    ], [    ]
    Запитання
    Is it…?
     та відповіді Yes, it is./
    No, it is not.
     
    ЛО уроку
    Гра “Yes/No!”
    Впр. 4 с.119 Впр. 3 с.119   Впр. 1,2 с.118,  5 с.119    
     
    63.
     
    Яка це пора року?
    Буквоспол. ea, звук [i:] Запитання What season is it? ЛО уроку
    Гра “Yes/No!”
    Впр. 4 с.121 Впр. 2 с.120, 3 с.121
    Гра «Пори року»
      Впр. 1 с.120    
    64. Моя улюблена пора року   Запитання
    What is your favourite season?
    ЛО уроку Впр. 2,3 с.124 Гра «Моя улюблена пора року»   Впр. 1 с.124, 4 с.125    
    65. Повторення теми «Улюблена пора року». Виконання лексико-граматичного тесту з теми «Улюблена пора року»   Запитання What season is it? ЛО теми Впр. 5 с.127 Впр. 1-3 с.126, 4 с.127 Впр. 5 с.127      
    66. Контроль аудіювання і читання                  
    67. Контроль говоріння і письма                  
    68. Виконання лексико-граматичних вправ                  
    69. Узагальнювально-підсумковий урок                  
    70. Підсумковий урок                  
     
     
    Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: oksanamykolaivna
    Переглядів: 1903 | Завантажень: 62 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar