Приветствую Вас Гість | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз

Поделиться

Категорії розділу
Мої файли [10]
Методичні матеріали [2]
Методичні рекомендації, програми
Інші матеріали [11]
Презентації, відео- та аудіоматеріали
Позакласні заходи з англійської мови [1]
ДПА-2015 [3]
Все для вчителя [9]
Розробки уроків, робочі зошити, підручники, аудіододатки до підручників тощо
Календарно-тематичне планування [8]
Фрагменти уроків для навчання різних видів мовленнєвої діяльності [7]
Учитель року 2016 [3]
Містяться матеріали, використані під час проведення конкурсу "Учитель року"
Лексико-граматичні тести [10]
Лексико-граматичні тести по різним класам

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 49

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Фрагменти уроків для навчання різних видів мовленнєвої діяльності

    Фрагмент уроку для навчання пасивної лексики
    [ Викачати з сервера (1.21 Mb) ] 25.10.2015, 11:33
    Фрагмент уроку з навчання пасивної лексики
    Фрагмент складений за матеріалом підручника Карп’юк О. Д. 2009 для 9-го класу (8-ий рік навчання)
    Тема: We the young generation (Unit 1, Lesson 3, pp.21-24)
    Мета: вдосконалювати рецептивні лексичні навички(здогадуватися про значення інтернаціональних слів)
    Обладнання: підручник, дошка, малюнок, таблиця
    Етап 1.
    Підготовка до читання тексту
    Мета:
    Створити установку на читання тексту
    Прийом: бесіда
     
     
    Етап 2. Здогадка про значення інтернаціональних слів
    Мета: Навчити учнів розкривати значення нових ЛО, які подібні за звучанням та написанням до слів РМ
    Прийоми:
    1. Здогадка про значення інтернаціональних слів
    2. Слухання речень, визначення інтернаціональних слів, здогадка про значення
    3. Читання слів з дошки за транскрипцією та їх переклад на рідну мову
    4. Слухання та переклад речень з інтернаціональними словами
    Етап 3. Читання тeксту та виконання завдань до нього
    Мета: навчити учнів здогадуватися про значення інтернаціональних слів та перекладати їх на рідну мову
    Прийоми:
    1. читання тексту і підкреслення інтернаціональних слів
    2. переклад слів на рідну мову
    3. заповнення пропусків у таблиці
     
     
     
     

    Today we are going to talk about youth subcultures
    1. What is the Ukrainian equivalent for “subculture”?
    2. What youth subcultures do you know?
     
    1. Recollect international words related to the topic (ймовірні слова, які учні вже зустрічали або використовували на попередніх уроках з теми)
    2. Listen to the sentences; raise your hand when you hear international word. Guess its meaning by the pronunciation.
    1. In 1960s and 1970s Hippies appeared.
    2. Punks were not full of loving but full of hate.
    3. Rap fashion is a big business today.
    4. Hip-hop and rap were born in ghettoes of New York over 30 years ago
    1. Read the words from the blackboard and translate them into Ukrainian.
    1. heavy-metal
    2. hip-hop
    3. graffiti
    4. tattoo
    5. breakdancing
    1. Listen to the sentences and translate them into Ukrainian
    1. Graffiti style was influenced by hip-hop culture and was started in New York in 1960s.
    2. Tattoos can be found on everyone from Robbie Williams to Angelina Jolie.
    3. Hip-hop with its raping, breakdancing and graffiti became a way to express anger and humour.
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    Read the text (Ex.2 p.21)
    1. find and underline all international words in it:
    2. give Ukrainian equivalents of these words
     

     



     

    3) Read the text again, copy the chart below and complete it

                                         
     

     

     
    Категорія: Фрагменти уроків для навчання різних видів мовленнєвої діяльності | Додав: oksanamykolaivna
    Переглядів: 1672 | Завантажень: 53 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar